Friskolan.nu - Välkommen till Friskolan i Kärna

Välkommen till Friskolan i Kärna.

OVERVIEW

The web site friskolan.nu currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have parsed eight pages inside the domain friskolan.nu and found two websites interfacing with friskolan.nu.

FRISKOLAN.NU TRAFFIC

The web site friskolan.nu has seen varying amounts of traffic for the whole of the year.
Traffic for friskolan.nu

Traffic ranking (by month) for friskolan.nu

Traffic ranking by day of the week for friskolan.nu

Startsida - Friskolan i Kärna

Med hjälp utav SkolArena får skolan ett digitalt bibliotek med alla skolans fysiska böcker registrerade och kopplade till bibliotekskatalogen samt en samlingsplats för alla de digitala lärresurser och det pedagogiska material skolan önskar länka till denna. Det blir enklare att söka, hitta, strukturera och sortera information samtidigt som alla skolans böcker och pedagogiskt material samlas på en plats.

WHAT DOES FRISKOLAN.NU LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of friskolan.nu Mobile Screenshot of friskolan.nu Tablet Screenshot of friskolan.nu

FRISKOLAN.NU SERVER

Our crawlers observed that a lone page on friskolan.nu took nine hundred and eighty-two milliseconds to stream. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so therefore our crawlers consider friskolan.nu not secure.
194.9.94.228

We revealed that this website is employing the nginx/1.12.2 server.

Friskolan.nu - Välkommen till Friskolan i Kärna

Välkommen till Friskolan i Kärna.

PARSED CONTENT

The web site friskolan.nu has the following on the site, "Skola med inriktning mot det enskilda barnetelevens personliga kunskapsutveckling och sociala utveckling sett i ett trygghetsperspektiv." I noticed that the webpage also said " Adress Lyckevägen 18 - 442 70 Kärna Exp 0303-226744." They also said " Välkommen till Friskolan i Kärna. 14, Glad Påsk! Skärtorsdag slutar de äldre eleverna 14. Information och tillvägagångsätt inför skolskjutsansökan, läs nedan länk. Länk till Kungälvs kommun avseende skolskjuts." The meta header had friskola as the first optimized keyword. This keyword is followed by friskolan, grundskola, and grundskolan which isn't as important as friskola. The other words friskolan.nu used was skola. skolan is included but will not be viewed by web engines.

SEE SIMILAR DOMAINS

Friskolan Hästens Skola och Fritidshem i Farsta F-5 skola En liten skola inför det stora livet fylld till bredden med kunskap, kreativitet och trygghet

En liten skola inför det stora livet. Fylld till bredden med kunskap, kreativitet och trygghet. Teknikkollo för de blivande Nobelpristagarna. Vintershow på en scen nära er. Mat i skogen smakar alltid bra. Vad blir det för mat idag? Se vad vi gör på Hästens. Så här ser det ut hos oss. Vill ni ha plats hos oss? Ställ er i vår kö redan idag! Sportlov v.

Friskolan Lyftet - Den lilla skolan med det stora hjärtat

Den lilla skolan med det stora hjärtat. Skola och Fritids håller stängt! Fredag 30 mars - fredag 6 april. Tisdag 3 april- fredag 6 april. Sista dag för anmälan till Påsklovsfritids var fredag 23 mars. Tänk på att yngre barn ofta bär på bakterier och virus. När många barn vistas på ett begränsat utrymme överförs dessa lätt mellan barnen.

MetisAthena

Hur söker man till oss? Metis och Athena har ett kösystem där alla är välkomna. Läs mer under SÖK TILL OSS. Höstens antagningar till Athena är klara. Antagningar kan ske löpande och fler barn kan bli aktuella längre fram. I Rosa huset går åk 7-9. Just nu finns det platser lediga i åk 7 och 8! I Vita Huset finns åk F-3 samt Fritidsverksamhet.

Friskolen Helios En Anderledes Skole Holsted

1 10 klasse and STU. Differentieret undervisning i små klasser. De små sikre successer i hverdagen og store udfordrende fællesarrangementer. Alsidigt program med mange aktiviteter og stærkt fagligt indhold tilpasset til den enkelte elevs interesser og niveau.